Thursday, February 4, 2010

იუმორის კუთხე

აქ შემოგთავაზებთ ჩვენს მიერ შექმნილ პაროდიებს....

მასში ნაწილობრივ სიმართლეა გაშუქებული,

ბევრი ჩვენი ფანტაზიის ნაყოფია,

ბევრი კიდევ იუმორის გრძნობის დამსახურებაა...



ეს გოგონები მერვეკლასელები არიან...უკვე კარგად წერენ,აზრს თავისუფლად აყალიბებენ,გადმოსცემენ თავიანთ გრძნობებს...

სასიამოვნია არა მარტო მათი მოსმენა,არამედ -მათ გვერდით ყოფნაც...




სოფო მენაბდიშვილი,თაკო ზანგალაძე,ნინო გიორგაძე,სალომე ფოცხვერაშვილი

იუმორის კუთხე

ქ.თბილისის 32-ე საჯარო სკოლის

პედაგოგიური საბჭოს 2010 წლის 28 იანვრის

სხდომის ოქმი

სხდომას ესწრებოდა:ყველა მასწავლებელი.

მოისმინეს:დირექტორისმოხსენება 8-5კლასის საქციელების,წარმატებების,მიღწევების,საყვედურების,ქების წლიური შეჯამება.

აზრი გამოთქვეს:

მათემატიკის მასწავლებელი:,,-მერვე მეხუთე კლასში მყოფი ბავშვების დაახლოებით 60% მომყვება მუშაობაში,40% კი გაკვეთილის ათი ორმოცდამეხუთედ ნაწილს იგვიანებს,ხოლო დარჩენილ დროს უაზრო ლაპარაკსა და ძილში გაჰყავთ."

ფიზიკის მასწავლებელი:,,-მე მსგავსი კლასი არ მინახავს,სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ისინი თლუები არიან,თუმცა ნიჭიერები."

რუსულის მასწავლებელი:,,-ია ოჩენ ლუბლუ ვას, ი ია ზნაიუ ჩტო ანი ტოჟე ოჩენ ლუბლუტ მენა,ნო ნესმარტა ნა ეტა,ია ნე ხაჩუ ზა უხ აცენკოვ პატერიაც რაბოტუ.კეთილი ინებონ და ბევრი,ბევრი იმეცადინონ სხვამხრივ საუკეთესო კლასია."

ინფორმატიკა:,,-მე მგონი პროცესორები აქვთ ზოგზოგიერთებს გათიშულები."

მუსიკა:,,-როდესაც მე მათ ოპერაზე ვესაუბრები,ისინი არ ისმენენ,არაინტელექტუალურები არიან.

ექთანი:,,-მე მგონი ყველაზე ავადმყოფი კლასია!!!"

სკოლის დარაჯი:,,-ისინი გასართობად დადიან სკოლაში,არ მჭირდება მე მაგათი მოდიშები,ნახვამდის,გამარჯობა.უზდელი თაობა..."

ქართულის მასწავლებელი:,,-ესენი არიან ჩემი ძვირფასი სამოთხის გვრიტები"

გეოგრაფიის მასწავლებელი:,,- არაფრის გამკეთებლები არ არიან,იღრიჯებიან მთელი გაკვეთილი,იი ტყემალაძე თუ ვინცხა ოხრობაა.რო გადმოყრის 32-ვე კბილს.. აი წერუაშვილი კიდე სულ არ ლაპარაკობდა და ახლა კაციშვილი ვერ აჩერებს.იყვნენ ახლა მიყურონ თვალებდაყლეპილ ბაყაყებივით..უიი,იი ქველაძე,შტერი..ოი,იი შაქარაშვილი კი არა ჯანდაბიშვილი,გამომწარა მაგან ცხოვრება.ზოგს პეპლები უფრინავენ თავში... აგენი სოფლებში უნდა გაუშვა,ეგება რამე გამოვიდნენ.სოფელში მოიყვანენ ქლიავს და ტყემალს,ტყემალაძის ნაირებს"

დირექტორი:,,-გმადლობთ ყურადღებისთვის.განაგრძეთ გაკვეთილების ჩატარება,მე ახლავე შევადგენ ოქმს."
VIII 5 კლასი .თაკო სილოსანი.
28.01.10








No comments:

Post a Comment