Saturday, December 22, 2012

პროექტი


პროექტი: ნოდარ დუმბაძის დღეები სკოლაში



   პროექტი:
ნოდარ დუმბაძის დღეები სკოლაში
                        გეგმა:
)ფილმების ჩვენება-განხილვა;
)ნახატების(გაზეთების) გამოფენა:,,ჩემი თვალით დანახული .დუმბაძის შემოქმედება”.
)ვკითხულობთ ნოდარ დუმბაძეს;
)სტუმრად ნოდარ დუმბაძის მუზეუმსა და მთაწმინდის პანთეონში;
)მინი-კონფერენცია:,,.დუმბაძე-ერის სულიერი მოძღვარი”;
)დისკუსია:,,ადამიანი ფრესკა არ არის”;
)კალიგრაფისტთა კონკურსი: ნოდარ დუმბაძის სიბრძნის სიმფონია;
) ლიტერატურულ-მუსიკალური კომპოზიცია: .დუმბაძე მზის სხივად გარდაქმნილი სული”.
პროექტის ხელმძღვანელები:
№32 საჯარო სკოლის პედაგოგები:ასმათ ჭარელიძე,ლია ჩხაიძე.
მონაწილენი:
დაწყებითი,საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.
მომზადების დრო:
2 კვირის განმავლობაში.
მიზანი:
v  მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან ნოდარ დუმბაძის ცხოვრებასა და შემოქმედებას;
v   ფილმების ნახვის შემდეგ ერთმანეთს გაუზიარებენ შთაბეჭდილებებს;
v  მოსწავლეთა შთაბეჭდილებები წარმოჩინდება სხვადასხვაგვარად(ნახატი,კედლის გაზეთი,თხზულება,სლაიდშოუ);
v  მოსწავლეებს განუვითარდებათ მეტყველების კულტურა;
v  მოსწავლეები იმუშავებენ მწერლის სახელოსნოში და მოაწყობენ მინი-კონფერენციას;
v  გაიმართება დისკუსია და გამოვლინდება მოსწავლეთა კრიტიკული აზროვნების უნარი;
v  კალიგრაფისტთა კონკურსი წარმოაჩენს წერის კულტურისადმი დამოკიდებულებას;
v  მოსწავლეები როლური თამაშებით გააკეთებენ იმპროვიზებას;
v  მოსწავლეები თავად გაუწევენ ორგანიზებას
შემაჯამებელ ღონისძიებას;
v    მოსწავლეები პატივს მიაგებენ მწერლის ხსოვნას.
v    ესტუმრებიან მუზეუმს.

არსებული მდგომარეობა:
მოსწავლეები სათანადოდ არ იცნობენ მწერლის შემოქმედებას,უნახავთ ფილმები, მაგრამ არ იციან მწერლის ცხოვრების მნიშვნელოვანი დეტალები.

ამოცანები:
ü  კვირეულის გეგმის შედგენა-გაცნობა;
ü  ფუნქციების განაწილება;
ü  ფილმების მოძიება და ჩვენება;
ü  ნაწარმოებების წაკითხვა,დეტალების ჩანიშვნა,ამონარიდების ჩაწერა;
ü  კედლის გაზეთებისათვის მასალების შეგროვება,დახარისხება,შემდეგ გაკეთება;
ü  როლური თამაშემის ორგანიზება;
ü  მხატვრულ კითხვაში ვარჯიში;
ü  პატარებისათვის დახმარება მხატვრულ კითხვაში;
ü  მუსიკალური ნომრების დამუშავება;
ü  საკონფერენციო ტემებზე მუშაობა;
ü  მუზეუმსა და საფლავზე წასვლის ორგანიზება;
ü  შემაჯამებელი ღონისძიების მომზადება.
შედეგი:
მოსწავლეებს
  • განუვითარდებათ კვლევა-ძიებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • დაეხვეწებათ მეტყველების კულტურა;
  • გამოუმუშავდებათ პრეზენტაციის უნარი;
  • ჩამოუყალიბდებათ გუნდური მუშაობის ჩვევა;
  • გაიგებენ უფრო მეტს მწერლის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესახებ;
  • დააგროვებენ ცოდნას;
  • მოახდენენ მიღებული ცოდნის რეალიზებას ცხოვრებაში;
  • გაუზიარებენ შთაბეჭდილებებს თანატოლებს სოციალური ქსელების მეშვეობით.

შეფასება:
შეფასება მოხდება შექმნილ პროდუქტზე დაკვირვებით:
  • საკონფერენციო თემები;
  • ნახატების გამოფენა
  • კედლის გაზეთები;
  • სლაიდშოუ;
  • ფოტო და ვიდეო კოლაჟი.
  • შთაბეჭდილებების დღიური;
  • ბლოგზე განთავსებული მასალა.
  • მიმდინარე ღონისძიებები და კვირეულის შეჯამება.
რესურსები:
    • კომპიუტერი
    • პროექტორი.
    • ინტერნეტ-პროგრამები.
    • ნ.დუმბაძის წიგნები
    • ფორმატები;
    • ფლომასტერები
    • ფაილები;
    • ჭიკარტები.
    • მუსიკალური ინსტრუმენტები;

No comments:

Post a Comment