Wednesday, April 11, 2012


1. პროექტი - დღევანდელი ყოფითი პრობლემები.
2.პროექტის მოკლე აღწერა - საზოგადოების დიდი ნაწილი გაჭირვებაში ცხოვრობს.
3.პროექტის ვრცელი აღწერა- ყველა ადამიანს თავისი ცხოვრება აქვს და მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს ამ ქვეყანაზე. ირგვლივ უინტერესოდ და მძიმედ მიდის საზოგადოების ცხოვრება. ნაწილი ფუსფუსებს და შრომობს ფუტკარივით, ზოგი მაღალი თანამდებობითაა უზრუნველყოფილი და ზოგიც სიღარიბის ზღვარზეა. დიდი წვალების და ტანჯვის მიუხედავად ,ადამიანები ძლივს არჩენენ ოჯახებს, ეკონომიისა და ნაკლები ხარჯვის გამო იშვიათად თუ რთავენ ნათურას და გათბობითაც ხელებს თუ შეითბობენ გაზზე.საშუალო შემოსავლის მქონეოჯახის ორი უფროსი წევრი აუცილებლად უნდა მუშაობდეს,რათა მოსული კომუნალური გადასახადები დროულად ერთმა მაინც გადაიხადოს ,მეორემ კი შვილების კვებაზე იფიქროს, ოღონდ არა დელიკატესები, არამედ უბრალოდ სადილი მიირთვას.უდიდესი ყოფითი პრობლემებით ცხოვრობენ ჩვენი საზოგადოების ყველაზე ძვირფასი და სათნო ადამიანები.მოხუცები, რომლებიც კუთვნილი პენსიით ძლივს ახერხებენ საჭირო წამლის ყიდვას,ხოლო ელემენტარულ მოთხოვნილება, რომ ტკბილი საკვები მიირთვან, მეორეხარისხოვნად , ნატვრად რჩებათ. მაღაზიები კი გადაჭედილია სხვადასხვა უგემრიელესი თუ თვალისმომჭრელი პროდუქტით, მაგრამ აქვს კი ყველას იმის საშუალება, რომ ცოტა ხნით მაინც გაიხაროს, ამაყად შეიძინოს ის, რაც მას ძალიან უნდა?!- არა, ის ამას ვერ გაბედავს, რადგან მის უკან ოჯახია. ოჯახი, რომელსაც ყოველდღირად ცხოვრების გზაზე უამრავი ყოფითი პრობლემა ხვდება.
4.მონაწილეთა ასაკი- 15 წლიდან ზევით.
5. ვადები. ხანგრძლივობა- 2 კვირა.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობა კლასში- მოხუცთა თავშესაფარში წასვლა; მოხუცებთან გასაუბრება; ლიტერატურულ-მუსიკალური კომპოზიციის მოწყობა; ტკბილეულით გამასპინძლება.
7.პროექტის მოსალოდნელი შედეგი:
მოხუცები გაიხარებენ...კიდევ ერთი ლამაზი დღე დადგება მათ ცხოვრებაში...მოსწავლეები ისწავლიან უმწეოთა თანადგომასა და დახმარებას........
8.სარგებელი სხვებისთვის: გაიგებენ ,თუ რა დიდი პრობლემების წინაშე დგანან საზოგადოების უზარმაზარი ნაწილი.
9.სამუშაო ენა- ქართული
10.საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი-არ საჭიროებს. 11.ავტორი- ნინო გიორგაძე-მე-10 კლასის მოსწავლე.32-ე საჯარო სკოლა.  

No comments:

Post a Comment